30 Mart 2010 Salı

Ruhumu esir verdim hüzünlere...

Öyle canım sıkkındı,hemde saçma sapan olaylar dizisi yüzünden... Oysa bugün böyle olmamalıydı. Oysa bugün güneş ne güzeldi,ve ben nasılda güzel uyanmıştım sabah umutlu bir güne.. Tek sıkıntım su işi için devlet dairesine gitmek olmalıydı bugün...
Bugün öğleden sonra gidip hallettim ,bir sabahı uyandığım anı güzeldi çünkü günün,çıkmak istemedim sabah evden...
Dün gece cep telefonuma operatörümden anlamsız bir mesaj geldi...İnteraktif şifreniz 5 kez ardarda yalnış girildiği için bloke olmuştur. Bilmem kaç bilmem kaça mesaj gönderip yeni şifre talep ederek blokenizi kaldırım...
İyide ben internette değilim,kim nasıl,neden,niçin benim şifremi girmeye çalışır vede bloke eder.. Aklıma tek bir kişi geldi tabi,hemen telefona sarılıp aradım açmadı... Sabah daha uyanıp kahvemi yeni içmişken,nasıl umutlu,nasıl mutluyken mesaj attı neden aradığıma dair. Biraz zaman geçtikten sonra o telefonuy açıp Alo der demez gelen mesajı okudum. Şaşırdı ,anlamını sordum,ben değilim dedi.. Yeminler etti,umrundada değilmiş zaten,neden böyle birşey yapsınkiymişki... Ah Allahım o kadar metalikti ki sesi. Bunu nasıl başarıyor anlam veremiyorum. Düşünüyorum,düşünüyorum ondan başkasıda gelmiyorki aklıma,zaten numaramı bilen sayılı insan var,hangisi neden benim interaktif şifremle hesabıma girmek istesinki. Ulan seninle ayrılma bahanemiz bu şifre değilmiydi.Senden başka kim neden o lanet hesaba girmek istesin ki. Kafam karıştı,sesini duydum tuhaf oldum. Sesim titremesin diye kendimi zorlarken,özlemimi anlamasın diye uğraşırken suçladım onu.İnanmıyorum dedim. Diğer hesaplarımın şifrelerini bile değiştirmişimdir belki ama o hiç denememiş bile,umrundada değilmiş zaten,neden bakacakmış ki benim hesaplarıma,kimmişim ben. Bir sürü bahane saydı,tek bir noktayı atlıyorsun dedim. Ne diye sordu cevap veremedim. Boşver önemli değil kendine iyi bak dedim kapattım... Söyleyemedim biz Aşktık ve sevmiştik diye...Söyleyemedim sevmiştim atladığın lanet nokta bu diye...
Offf neyse,daha fazla günümü bu mevzuyla heder etmeyeceğim. Su işi halloldu ya bugünlük problem yok,Gerçi yaklaşık 3 saatime maloldu sadece bir sicil numarası ama bir sürü aksilikler zinciri ile beraber. Bu arada hafta sonu babam geliyormuş,daha birkaç hafta önce vazgeçirmiştim ama kafayı taktı sanırım.Fazla kalacağını sanmıyorum yatacak yerim yok zaten :) Ama gelmesi bile gerilmeme yetiyor. Bu niye öyle,öteki niye böyle. Telefon çalsa,kimdi arayan,kimle mesajlaşıyorsun :D Geriliyorum adamın yanında ya,birde alıştım kendi ayak sesime evde başka birileri oldumu rahat edemiyorum. Hem nede olsa çok mücadele ettim o ayak sesine kavuşmak için :D birileri geldimi sanki bu hakkıma tecavüz ediyor gibi geliyor,ulan birşey değil kurtaranda olmuyor :D
Gidip biraz yürüyeceğim,belki göle giderim.Harika bir güneş var,güzel birkaç kare yakalayabilirim...

müzik - yonca lodi-emanet | izlesene.com


Sevgiyle kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder