4 Nisan 2010 Pazar

Eyvah Babam!!

Malumunuz son yasadan sonra cafe,restorant ,lokanta ,kahve bilumum tüm kapalı mekanlarda sigara yasağı var ama alıştık. Yasağın olmadığı tek alan bizim kahveydi,kendi alanım kendi evim,ah sınırsız özgürlüğümü yaşadığım 65 metrekarelik bu daracık alandıki 2 gündür burdada yasak var. Dün sabah itibariyle babam ziyaretime geldi ben 1 gün kalır gider filan diye hesap ederken bizimkisi kalmaya niyetli anlaşılan... Eee gitde denmiyorki... 2 gündür evin içinde köşe kapmaca oynuyoruz sigara içebilmek için. Zaten 1+1 ev nereye gitsem ensemde,balkona çıkayım diyorum tüm odalardan gözüküyor,tamam şimdi uyudu diyorum salona kaçıyorum ardımdan geliyor,odaya giriyorum peşimde. Apartmanda kapıcı var çöpleri o topluyor ama ben günde 5 kez çöp atmaya gidiyorum... Ah krizlerdeyim :) Manalık bıraksammı ki diye düşünmeye başladım ama bırakmakta istemiyorumki...
Tek yönden iyi oldu bu ziyaret istesemde istemesemde kendimi toparladım ve erken çıktım bunalım hallerimden... Hafta içi yapmayı düşündüğüm planı olur ya aksilik çıkar zamanında dönemem diye erteledim. Şu an önceliğim babamı göndermek :)
10-11 Nisanda Ankara Güvenç Köyünde İlgi derneği ve Gezenbilircilerin Otistik çocuklar için ortak olarak yürüttükleri bir sosyal sorumluluk projesi var. Eğer babam hafta içi gitmiş olursa tren bileti ayarlayıp bende gidip destek vermek istiyorum. Şu aralar fazla boş ve boşlukta kaldım. Bir an önce bir yerlerden başlasam iyi olacak...

Tüm pazarı evde köşe bucak kaçarak ve temizlikle geçirmiş F and D :)
Sevgiyle kalın...

http://www.ilgider.org/

http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=53161.0;topicseen

2 yorum:

  1. Heheeeeheeeeee:D:D Ahh komedii olmus yawww,tamam tamam kizmaa gulmeyi kesiyorum hemen:D
    Ahh bir sigara yakayim senin yerineeeee
    uppsss ben susayim en iyisi yoksa kahvede vermezsin sen kafedee:)

    YanıtlaSil
  2. O kadar vicdansız değilim yahu:)

    YanıtlaSil